Erdélyben táboroztunk

Az igazgyöngyös gyerekek Erdélyben is táborozhattak kedves segítőink és az Eszterlánc Polgári Egyesület támogatásával. Köszönjük a felejthetetlen hetet! Íme a résztvevők beszámolója:

Dragan tábori beszámoló

2014. július 21-én útnak indultunk a romániai Dragan völgybe táborozni, 18 igazgyöngyös kisdiák, két igazgyöngyös felnőtt és egy külsős segítő társaságában, eleget téve Zoli bácsi és István bácsi meghívásának. Nem tudtuk elképzelni sem, mi vár ránk!
A buszról leszállva egy csodálatos helyen találtuk magunkat. Egy hatalmas faházban volt a szállásunk. Az óriási telek végében egy csodálatosan tiszta vizű tó, melyet hegyi patak táplált, körülöttünk hatalmas fenyők adtak hűs árnyékot és öt nagy kutya vigyázott a biztonságunkra.
A kis patak a ház tövében nagy feladatot látott el. Szolgáltatta a ház lakóinak az elektromos áramot, az ivó és fürdővizet.
Az első nap, miután birtokba vettük a házat, megebédeltünk majd elkezdődött az egyhetes szüntelen szórakozás, melyben Zoltán bácsi és István bácsi igen aktív szerepet töltöttek be. Csatlakozott hozzánk két önkéntes segítő Orsi és Fanni, akik végig segítettek mindenben és Csilla meg Józsi, akik nyaralóból önkéntesekké váltak a hét folyamán.
Rengeteget játszottunk, alkottunk és hamar sikerült István bácsi szívébe is belopni magunkat, aki mindennap fürdött velünk a telek végében található hatalmas dézsában, ami már csak azért is nagyon jó volt, mert a második naptól igen sokat esett az eső.
Elmentünk terepjárókkal túrázni, pont úgy, mint a filmekben. Csak úgy vágtunk át a patak vizén! Felmásztunk az Ördög malom vízeséshez, egy másik napon pedig megnéztük a hegyen lakó pásztorok házait. A hegyi esőt nem sikerült megúszni. De nem bántuk. István bácsi és Zoli bácsi mire hazaértünk jól befűtött a házba és forró teával várt minket.
Mikor előbújt a nap csapatjátékokat játszottunk, tollas labdáztunk, fociztunk, hulahoppoztunk szüntelen.
Ha esett az eső gyöngyöt fűztünk, körmönfontunk, rajzoltunk. Apró ajándékokat készítettünk egymásnak és mindenkinek, aki körülöttünk volt, bele értve Camit és Samit, akik a ház körüli teendőket látták el.
Utolsó este kis bemutatóval kedveskedtünk vendéglátóinknak és átadtuk az általunk készített ajándékokat.
Nagyon hamar eltelt ez a hét, tele sok élménnyel, amiért nagyon hálásak vagyunk Vásárhelyi Istvánnak és Zoli bácsinak, akik mindent megtettek azért, hogy jól érezzünk magunkat.